Levering
Levering:
Svanedesign prøver at efterstræbe at afsendelsen af alle ordrer bliver sendt samme dag. Men da jeg bestræber mig på at lave helt frisklavede produkter, er det ikke altid at jeg kan nå at lave dem færdige til afsendelse samme dag. Ordrer bliver afsendt i den orden de er indkommet, og da de også bliver fremstillet i den orden, kan nogle bestillinger tage lidt længere tid. Da jeg har firmaet på en lokation hvor posten ikke altid går på hensigtsmæssige tidspunkter, så kan der godt gå nogle dage før man får sine varer.
Som udgangspunkt, kan man i de fleste tilfælde godt regne med, at har man bestilt og betalt med kontokort, så modtager man varen så hurtigt som muligt. Ved bankoverførsel, kan der godt gå et par dage mere.
Fri levering ved køb over 800,-
Ved køb af produkter der beløber sig til 800,- kr. er der fri levering med pakkeporto uden omdeling til nærmeste pakkelevering.
Svanedesign sørger for levering med GLS eller Post Nord til modtager. Rettidig levering forudsætter dog at GLS eller Post Nord overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos GLS eller Post Nord, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato.
Kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at denne procentsats er gennemsnitlig, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer.
Svanedesign kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS eller Post Nord. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Svanedesign naturligvis en ny leverance uden beregning.
Hvis man bor i nærheden af Silkeborg, er det også muligt at afhente selv, dog skal alle handler altid foregå gennem webshoppen. Afhentningen skal altid aftales i forvejen via mail info@svanedesign.dk.
Ovenstående gælder kun for ordrer til levering i Danmark, ikke omfattende Grønland og Færøerne.