Handelsbetingelser
HANDELSBETINGELSER
1. Produktinformation
1.1 Svanedesign har under hvert produkt lavet en produktbeskrivelse, som vi anbefaler at man læser. Beskrivelsen indeholder cremens virkning, og i nogle tilfælde, hvor lang tid cremen skal sidde på huden. Vi har nogle få cremer der indeholder frugtsyre, hvor vi med rødt, har skrevet en “advarsel” Det er vigtigt at du følger vejledningen nøje ved brug af denne creme, hvis du er i tvivl, så gå en procent ned, eller skriv til os. Vi anbefaler ikke at du bruger den stærke 12 % creme, hvis du har sart og sensitiv hud.
2. Betaling
2.1 Svanedesign modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA elektron og Mastercard. Ligeledes kan du også lave en bankoverførsel til vores konto.
2.2 Alle priser er i DKK.
2.3 Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
2.4 Svanedesign bruger ePay som betalingsgateways. ePay er Skandinaviens største betalingsgateway og det er således dem der håndterer betalingen. ePay krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.
3. Fortrydelsesret
3.1 Hos Svanedesign har du 14 dages fortrydelsesret på uåbnede produkter.
3.2 Hvis du vil bruge din fortrydelsesret, skal du kontakte os på mail, senest ved fortrydelsesrettens udløb.
3.3 Du skal returnere dine vare til os, inden for yderligere 14 dage.
3.4 De varer du tilbageleverer til os, skal være i samme stand, og mængde, som de var i, da du modtog dem.
3.5 Når vi modtager varen, kontrollerer vi, at den lever op til vores krav, og tilbagebetaler dine omkostninger, eksklusiv fragt.
3.6 Alle Svanedesign’s produkter, er rene varer, uden nogen tilsætningsstoffer af nogen art. Det betyder, at hvis man bryder forseglingen, vil fortrydelsesretten bortfalde.
4. Reklamationsret
4.1 Svanedesign yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations – og materialefejl, der konstateres ved varens normale anmeldelse.
4.2 Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
4.3 Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles til Svanedesign inden for rimelig tid.
4.4 Dog skal du, hvis du opdager fejl eller mangler når du har brudt forseglingen, kontakte os, umiddelbart derefter.
4.5 Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning efter aftale.
4.6 I forbindelse med reklamations sager afholder Svanedesign returnerings omkostninger i rimeligt omfang.
5. Varereturnering
5.1 Ønsker du at returnere en varer, skal du skrive til os på email. info@svanedesign.dk, eller kontakte os på telefon 27 44 81 10.
6. Forbehold og ansvarsfraskrivelse
6.1 Der tages forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer
6.2 Ligeledes tages der også forbehold for force majeure.
6.3 Svanedesign tager ikke ansvar for fejl, begået af vores underleverandører.
Privat politik
1. For at handle hos Svanedesign skal du oplyse dit navn, email, tlf.nr. og adresse.
2. Vi bruger dette kun i forbindelse med at sende din ordre til det rette sted, sende dig en mail med en ordrebekræftelse og en update på email og sms om, når din ordre er sendt.
3. Vi vil aldrig videregive dine informationer til en tredje part og aldrig dele dine data andetsteds.
4. 4. Vi vil aldrig sende dig uønskede mails. Du modtager kun mails fra os, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev.
5. Du kan til hver en tid afmelde dig nyhedsbrevet.
6. Vi gemmer kun dit navn, email og adresse i vores system af regnskabsmæssige årsager i henhold til bogføringsloven.